maandag 9 juli 2012

Inspiration: ICE CREAM.

Sorry, sorry, sorry, sorry, sorry. Ik heb vakantie, de hele dag tijd, en wat doe ik: juist, niet bloggen terwijl het eigenlijk wel zou moeten. Ik heb een heleboel ideetjes, en ik heb een aantal dingen al wel gedaan, maar in 1 dag tijd krijg ik sommige posts gewoon niet af. Mijn grootste probleem is waarschijnlijk ook dat ik te grote plannen heb, en als ik iets doe, wil ik het ook goed doen. Daarom denk ik altijd lang na over een post, verbeter het weer, en daarom duurt het ook zo lang voor dat het af is. Verder was ik de afgelopen 3 dagen ziek, en als klap op de vuurpijl lag het internet er ook nog eens uit. Het ging echt lekker bij mij deze week dus.

Ik ben vandaag echt in een rustige bui, dus ik had geen zin om een uitgebreide post te maken met foto's enzo. Ik keek een beetje op WeHeartIt, en ik had wel zin om wat leuke plaatjes te laten zien enzo. Aangezien het deze week heerlijk warm ( en daarbij superbenauwd, wat minder )  is, en ik op het moment superveel zin in ijs heb, gaat deze post dus over IJS. Niks anders dan alleen maar goddelijk ijs.




OMG. Dit lijkt me lekker.






I'm getting hungry.








LOVELOVELOVE, alleen zo jammer dat je in Nederland lang niet alle ijsjes hebt die hier boven allemaal staan.. Ik ga later serieus naar Amerika, al was het alleen al voor het ijs.



Even om weer te herinneren dat waterijs ook superlekker is :)



























Ik denk dat ik nu gauw even een raketje uit de diepvries ga halen.

Xxx  Pien.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten