dinsdag 3 juli 2012

Missie; Kamer uitmesten 1'

Hey iedereen, Het is vakantie, en dat betekend dat ik eindelijk tijd heb om mijn kamer grondig uit te mesten. Dit doe ik niet allemaal in een dag ofzo, ik doe zegmaar elke dag 2 dingen. Vandaag heb ik mijn bureauladen opgeruimd en een deel van mijn sieraden opgeruimd. Het leek me wel leuk om van elke dag een klein berichtje te maken over wat ik al heb gedaan enzo,. Als ik mijn kamer aan het opruimen ben kom ik allemaal leuke oude dingen tegen, zo had ik een paar oude verhalen gevonden die ik vroeger had geschreven en die wil ik dan weer graag lezen en zo duurt het uitmesten van mijn kamer wat langer dan gepland. Ik ben net klaar met mijn bureaulades. Wat ik heb gedaan is gewoon zo veel mogelijk weggegooid, en de dingen die in nog wilde houden op een stapel gelegd zodat ik later alles opnieuw kan inrichten.

Zo ziet mijn kamer eruit, ik heb het al deels opgeruimd wat normaal is het echt een grote onoverzichtelijke puinhoop;





Een aantal sieraden heb ik aan deze twee houders gehangen die ik ooit een keer in Barcelona heb gekocht;





En hier mensen, zie je mijn lege bureau la;




Morgen post ik dus weer een bericht over wat ik dan zegmaar gedaan heb. XxxLysanne

1 opmerking: