donderdag 21 juni 2012

School & Stuff; UPDATE.

Ik weet dat ik al lang niet gepost heb; sorry daarvoor. Ik heb momenteel heel druk met school; ik zit op 1 vwo, en heb proefwerkweek. Elke dag 2 proefwerken, daar ben je wel even bezig met leren. Ik baal best wel, want ik wil heel graag wat meer schrijven op deze blog, en dat zal ik na de proefwerkweek zeker gaan doen, alleen heb ik er nu even niet zo veel tijd voor door dat vele schoolwerk.


Wiskunde: mijn allerslechtste vak. Ik snap er nooit iets van, en ik maak de domste rekenfouten. Daarbij komt; ik vind het ook gewoon supersaai. Helaashelaas voor mij komt wiskunde ook in de proefwerkweek, en de toets telt 8x mee! Ik sta nu gemiddeld een 4,4 voor wiskunde, dus dat beloofd dus niet veel goeds. Ik ben er nu al goed voor aan het leren, vandaar de weinige posts.

Sinds dat ik van de havo naar vwo ben opgestroomd, is apart genoeg het huiswerk minder geworden. Toch ben ik er nog wel een uurtje per dag mee bezig, maar ik denk altijd maar; het is voor een goed doel. Ik wil later graag reizen, en ik vind talen heel erg leuk, dus dat combineert goed. Mijn blogposts wil ik ook niet vol spelfouten enzo zien; daar doe ik dus ook wel een beetje mijn best voor. ;p


Ja, het is alweer bijna vakantie, dus het einde van het schooljaar. De examenklassen zijn al vrij, en ik mag nog even doorploeteren. Gelukkig is dus het einde in zicht, en ik moet zeggen dat ik ook wel na vakantie toe ben. Zo'n heel middelbare schooljaar is me toch wel tegengevallen; je moet zoveel in een week doen! Toch heb ik wel weer zin in volgend jaar; ik heb nu een supergezellige klas, en ik vind het ook altijd leuk om schoolspullen uit te zoeken enzo. Agenda's, kaftpapier, schriften, je hebt echt toffe dingen. Ik haat het alleen heel erg om de boeken daadwerkelijk te kaften, en ik vind het zelfs al te veel werk om ze te bestellen.

Ik hoop dat jullie niet in slaap zijn gevallen door dit saaie artikel alleen maar over school, maar ik wou jullie gewoon even laten zien waar ik mee bezig ben op het moment en hoe het op school enzo gaat. Nu alleen nog even de proefwerkweek overleven en dan kan ik ook gaan genieten van het eindfeest en mijn vakantie!

Xxx, Pien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten