dinsdag 10 juli 2012

Foto Shoplogje! x

Hey Iedereen,
Ik was gister TOCH wel naar het dorp gegaan, gewoon even langs een paar winkeltjes. Alvast wat spulletjes nieuwe make - up voor de vakantie gekocht enzo.., Dat wou ik dus graag even met jullie delen.


Deze kwast heb ik bij de Hema gekocht. Ik heb hem al geprobeerd hij is echt heel erg fijn. Veel zachtje haartjes. Echt een aanrader. Ook vind ik het wel leuk staan met dat ombre-effect haha;p


Dan heb ik nog een fel roze-rode lippenstift van NYC gekocht. In de zomer vind ik het leuk om van die opvallende kleurtjes enzo te dragen.





Ik vind het echt een heel leuk kleurtje. Het is een fijne lippenstift. Die gaat dus mooi mee naar Corsica!


Dan heb ik nog dit oogschaduw palletje gekocht bij de Op = Op shop in het dorp. Hij was maar vier euro. Voor 10 kleuren vind ik dat best goedkoop. Ik ga ze een andere keer swatchen want op dit moment zitten mijn handen helemaal onder :P





Ik ben benieuwd of de kleurtjes goed enzo zijn. Ik denk dat ik daar morgen iets over post ofzo ;p


Dan heb ik nog deze oogschaduw basis van Essence gekocht, gewoon omdat mijn andere op was en ik vind deze gewoon heel fijn.




En dan nog dit poedertje van NYC, ik vond hem er wel vet uitzien en heb hem ook al geprobeerd. Hij is echt heel fijn, perfect voor mijn huidskleur.


xxLysanne

1 opmerking:

  1. Ik heb de oogschaduw basis en het colour wheel ook.
    ik volg je, volg ons terug!

    BeantwoordenVerwijderen